Budaörs, Budapesti út 66. 06 23/414261, 06 70/3604479 dr.bubo1@freemail.hu
  • слоган
  • нейминг
  • Fájdalomcsillapítók-gyulladáscsökkentők

A gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatású készítmények mozgásszervi megbetegedések gyógykezelésére, idős kutyák ízületi panaszainak megszüntetésére valamint műtétek utáni fájdalomcsillapításra szolgál. Hatásuk gyorsan mutatkozik, de bizonyos esetekben rendszeresen, akár hosszabb ideig is szükséges alkalmazni.

Recept-köteles termékek ezért kizárólag állatorvosi javaslatra és előírása szerint adható. Megkedvelt termék a Gazdik körében a Trocoxil tabletta, mely szintén recept-köteles gyógyszer, de csak havi ! rendszerességgel kell adagolni ( alkalmazásához kérjük ki az állatorvos véleményét ). A recept-köteles termékek alól kivételt képez a természetes hatóanyagokat tartalmazó Mobileaze folyadék. Amennyiben kutyusunkon bármilyen mozgásbeli problémát figyelünk meg, ne kísérletezzünk a régebben bevált gyógyszerek adásával, inkább keressük fel állatorvosunkat.
    Kiegészítő kezelésként ajánlottak a recept nélkül kapható ízületekre ható készítmények, porcerősítők, mely széles választékban áll a Gazdik rendelkezésére a Kedvencek érdekében.

Kérdéseivel forduljon bizalommal a Dr. Bubó Állatpatikához és szívesen fogadjuk a tapasztalatok visszajelzését.

* A kiemelt szóra kattintva egyéb hasznos információ olvasható.